N-VA Erpe-Mere steunt ook dit jaar Music for Life

Op 24 november 2016, over deze onderwerpen: #Helfie, Afdelingsnieuws en activiteiten
De warmste week

Samen met alle N-VA-afdelingen maken we van de week voor Kerstmis opnieuw ‘De Warmste Week’. Want net als de vorige jaren steunt de N-VA ook in 2016 Music for Life, de solidariteitsactie van Studio Brussel.

Net als vorig jaar kan iedereen een goed doel naar keuze selecteren en acties ervoor opzetten tijdens Music for Life. Vorig jaar zamelden de N-VA-afdelingen 37.000 euro in voor Bednet. Dit jaar bundelen de provincies de krachten en steunen we niet één maar wel drie goede doelen: drie vzw’s waarvan 'Vlaamse Madam' Marieke Vervoort meter is.

• Pinocchio, een vzw die de belangen en het welzijn van kinderen en jongeren met brandwonden behartigt;

• Villa Clementina, een centrum voor inclusieve kinderopvang voor kinderen met en zonder beperking;

• Vzw Canisha, dat gratis en met vrijwilligers assistentiehonden opleidt die personen met een beperking bijstaan in het dagelijkse leven.

Provinciale voortrekkers

De nationale actie geniet in elke provincie de bijzondere steun van een parlementslid uit de streek: Sarah Smeyers federaal kamerlid steunt de Oost-Vlaamse afdelingen.

Uiteraard kan je ons initiatief ook steunen door gewoon een bijdrage te storten op ons nationaal rekeningnummer

voor Music for Life: BE06 7310 3786 3822.