N-VA Erpe-Mere duidt lijsttrekkers en -duwer aan

Op 27 februari 2018, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws en activiteiten, Verkiezingen 2018
Groepsfoto bestuursleden N-VA Erpe-Mere

Voluit voor een ervaren, krachtdadig bestuur.

Op de bestuursvergadering van maandag 29 januari 2018 heeft N-VA Erpe-Mere met een ruime meerderheid een lijst van sterkhouders voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018 goedgekeurd. Hiermee kiest de partij voluit voor verjonging en vernieuwing, gekoppeld aan ervaring.

Schepen Reinold De Vuyst zal als lijsttrekker een enthousiaste ploeg naar de verkiezingen leiden. Dorpsgenote Gerda Van Steenberge, die nog als Vlaams parlementslid actief is geweest, zal op de 2de plaats staan. Op de 3de plaats komt eerste schepen William De Windt, gevolgd door gemeenteraadslid Gina De Brouwer op de 4de plaats. Schepen De Windt werd door het bestuur verkozen als nieuwe voorzitter in opvolging van Reinout Janssens, die het bestuur heeft verlaten.

OCMW-raadslid Prosper De Winter, die net als lijsttrekker De Vuyst zijn wortels heeft in de Volksunie, zal als lijstduwer de lijst versterken.

N-VA Erpe-Mere zal later de volledige lijst bekend maken. Een aantal plaatsen zal worden gereserveerd voor nieuwe kandidaten uit Erpe-Mere die een sterke visie hebben op actuele maatschappelijke thema’s zoals klimaat en mobiliteit.

De definitieve lijst zal een weerspiegeling zijn van alle inwoners van Erpe-Mere, waarmee de gemeente op een daadkrachtig elan verder bestuurd zal kunnen worden.

Namens het ganse N-VA-bestuur,

Voorzitter William De Windt, ondervoorzitter Eric Verbustel, secretaris Jean-Pierre Van Impe, penningmeester Jo Brondeel, verantwoordelijke webstek en sociale media Wesley Casteleyn, communicatieverantwoordelijke Marc De Sutter en bestuursleden Gina De Brouwer, Reinold De Vuyst, Liliane Van De Eynde, Tom De Windt, Rika Baeyens, Jurgen Lauwers, Gerda Van Steenberge, Prosper De Winter, Peter Van Der Elst & Alfons De Leeuw.