Word lid

Wil je net als meer dan 45.000 andere Vlamingen deel uitmaken van de grootste partij van het land? Word dan nu lid van de N-VA. Als lid geef je mee vorm aan de Kracht van Verandering. Bovendien ben je bij de N-VA in een partij die haar principes en haar kiezers vooropstelt. Onze doelstelling is altijd dezelfde: een veilig en welvarend Vlaanderen.

Is een veilig en welvarend Vlaanderen ook jouw doelstelling? Blijf dan niet aan de kant staan en beken kleur. Word lid van de N-VA.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. De voordelen van het lidmaatschap zijn legio: een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Voor amper 12,50 euro per jaar ben je al lid. Jonger dan eenendertig? Dan betaal je maar 5,00 euro per jaar. Bijleden in hetzelfde gezin worden al lid voor 2,50 euro per jaar.

Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’. Je krijgt dadelijk een e-mail met jouw betalingsinformatie. Je betaalt het juiste bedrag op rekeningnummer BE82 4350 3151 4168 (BIC = KREDBEBB) van N-VA-leden, Koningsstraat 47 bus 6, 1000 Brussel. Zodra we jouw betaling ontvangen, bezorgen we jou je persoonlijke lidkaart!

Toch nog vragen? Contacteer je lokale bestuur.

CAPTCHA
Vink "Ik ben geen robot" aan. Dit is nodig om spam-inzendingen te vermijden. Klik daarna op 'Indienen'.